Hejdå kalas

Det er lidt om om tiden har stået stille, eller som at blive sendt 2 år tilbage. Proceduren omkring flytningen er nøjagtig den samme, lidt af et maskineri der bliver sat igang på Mogens’ arbejdsplads, og derefter punkter der skal overholdes, og en del papirer der skal udfyldes/skrives under. Glæder mig ikke ligefrem  til listen, vi skal udfylde, med værdien af alle vores ting. Jeg regner med at kunne genbruge den vi lavede, da vi flyttede herop, og blot tilføje en pind fra Hornslandet, en sten fra Näsudden og lidt krimskrams fra Lions Loppis.

Vi var godt nok begyndt at undre os over, at vi ikke rigtig havde hørt noget fra flyttefirmaet, så klog af skade, spurgte Mogens ind til det, og det viste sig at flyttefirmaet slet ikke var booket! Det er det så nu!

Stressen omkring salg af lejlighed slipper vi helt for, til gengæld kan vi fornøje os med at få alt på plads mht. håndværkere i det nye hus. Det er jo en flytning der sker få dage før juleaften, så alt skulle gerne fungere nogenlunde ordentlig, så vi kan få en hyggelig jul. Hyggelig skal den nu nok blive, det er bare mest behageligt at vinduerne er sat i, og at møblerne er ankommet.

I aften er det første afskedsfest, for Violas veninder – så om lidt vil jeg bage 48 muffins. Viola har opfundet skattejagten, og Peter har kogt den ned til noget som andre også kan forstå.

med emneordet , ,

Skriv et svar

Isabella Löwengrip

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Att vara någons fru

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

LeavingWoman

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Blogsbjerg

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

CAKIES

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Marens Blog

Jeg er 37, bor i København, taler jysk og er en slags forfatter. Og så er jeg mor til Kamille på 7, Mynte My på 4 og Anemone på 2. (Jeg er stadig i tvivl om, man godt må lave tema over sine børns navne, men undskylder mig som regel med, at jeg altså har været fucked up på amme-hormoner alle de gange, jeg har skullet vælge navne). I øvrigt gad jeg godt, min blog handlede mindre om mine børn. At jeg vidste hvor lande som Aserbadjan rent faktisk lå og kunne fortælle jer lidt mere om, hvordan de går og har det. Men det aner jeg ikke en skid om. Forestiller mig jeg sætter mig ind i den slags, når børnene er større og jeg ikke mere skal have skænderier med Smukke Allan om hvem, der har været oppe flest gange sidste nat, altid skal vaske den store gryde op eller har smurt flest madpakker siden januar - og derfor har gjort sig fortjent til at bestemme over fjernbetjeningen resten af året.