Elgen er løs!

Weekenden blev som sagt skudt i gang med et brag af en halloweenfest. Børn som voksne var udklædte, jeg var så ærgerlig over at ikke at kunne deltage som et eller andet grimt monster, og skræmme livet af nogle børn. Det er helt sikkert et festkoncept, jeg kunne finde på at afprøve i privat regi.

Heldigvis havde vi jo udsøgt selskab, af venner fra Århus – som vi andre kunne more os med. Deres søn Tobias og Peter havde fået opgaven, at hente Viola og hjælpe lidt til at med at rydde på efter festen. På vejen til skolen, møder de (sgu) en elg, og Peter ved med det samme, at han altså er nød til at hente mig (og de andre). Og så kunne det ellers nok være, at 4 gamle røvhuller kunne komme op af stolene – alt blev forladt (jeg huskede naturligvis mit kamera), og vi løb af sted. Men på det tidspunkt var elgen desværre long gone, evt. skræmt af 6 tossede danskere.

Lørdag gentog vi successen med at besøge Artipelag  – og så med turen fra Vaxholm, over Rindö og til sidst Värmdö. Vejret var ikke helt med os, men for pokker det sted er et besøg værd, uanset vejr.

Så blev det  mandag og som altid så er her så tomt , når gæsterne er taget af sted.

Der skulle ryddes op, inden gæsterne kom. Og da jeg reder Violas seng, finder jeg disse nødvendigheder. Hun blev ret så irriteret over at jeg havde fjernet dem.

Viola som vampyr/emo

med emneordet , , , , , ,

Skriv et svar

Isabella Löwengrip

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Att vara någons fru

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

LeavingWoman

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Blogsbjerg

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

CAKIES

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Marens Blog

Jeg er 37, bor i København, taler jysk og er en slags forfatter. Og så er jeg mor til Kamille på 7, Mynte My på 4 og Anemone på 2. (Jeg er stadig i tvivl om, man godt må lave tema over sine børns navne, men undskylder mig som regel med, at jeg altså har været fucked up på amme-hormoner alle de gange, jeg har skullet vælge navne). I øvrigt gad jeg godt, min blog handlede mindre om mine børn. At jeg vidste hvor lande som Aserbadjan rent faktisk lå og kunne fortælle jer lidt mere om, hvordan de går og har det. Men det aner jeg ikke en skid om. Forestiller mig jeg sætter mig ind i den slags, når børnene er større og jeg ikke mere skal have skænderier med Smukke Allan om hvem, der har været oppe flest gange sidste nat, altid skal vaske den store gryde op eller har smurt flest madpakker siden januar - og derfor har gjort sig fortjent til at bestemme over fjernbetjeningen resten af året.