Et ordentligt brag

Det var lidt underligt, at stå og gøre sig klar og høre nedtællingen til Johnny Margrethes tale på radioen. Og der blev sagt, at der var åbnet op på DR hjemmeside, så alle danskere i udlandet kunne se hende. Det var jo os de mente !!! Der var desværre så meget run på hjemmesiden, at vi aldrig fik set hende – men hørte hende gjorde vi. 

Jeg var jo nok lidt spændt på, hvordan vores nytårsaften ville løbe af staben! Da venner ikke ligefrem et det vi har fået flest af her i Sverige, (ting tager tid), var det som sagt bare os 4 der skulle fejre nytåret sammen. Men alle mine bekymringer blev gjort til skamme, og vi havde en helt igennem skæg aften.

Jeg kan vælge at vise denne version:

Eller denne her:

Der var skægge hatte, serpentiner, dans, champagne til både børn og voksne – og selvfølgelig en masse krudt.

Viola fyrer sin bordbombe af

Pailetter !!!! 

Også i Mogens’ forret 🙂
En lidt kedelig dessert bliver straks meget mere festlig med israketter.

Vi havde nok 30 knallerter, og de 15 af dem indeholdte denne utrolige morsomme vittighed

Vi gør klar til at hoppe ind i det nye år, med sang fra Skansen

Man kan aldrig være for forsigtig! 
Skriv et svar

Isabella Löwengrip

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Att vara någons fru

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

LeavingWoman

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Blogsbjerg

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

CAKIES

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Marens Blog

Jeg er 37, bor i København, taler jysk og er en slags forfatter. Og så er jeg mor til Kamille på 7, Mynte My på 4 og Anemone på 2. (Jeg er stadig i tvivl om, man godt må lave tema over sine børns navne, men undskylder mig som regel med, at jeg altså har været fucked up på amme-hormoner alle de gange, jeg har skullet vælge navne). I øvrigt gad jeg godt, min blog handlede mindre om mine børn. At jeg vidste hvor lande som Aserbadjan rent faktisk lå og kunne fortælle jer lidt mere om, hvordan de går og har det. Men det aner jeg ikke en skid om. Forestiller mig jeg sætter mig ind i den slags, når børnene er større og jeg ikke mere skal have skænderier med Smukke Allan om hvem, der har været oppe flest gange sidste nat, altid skal vaske den store gryde op eller har smurt flest madpakker siden januar - og derfor har gjort sig fortjent til at bestemme over fjernbetjeningen resten af året.