Mer’ fantastisk ferie

Ferien blev afsluttet i min søsters sommerhus ved Sejerø bugten, som vi havde lånt i et par dage. Endnu mere hyggeligt samvær, hvor jeg helt glemte at fotografere! Men ikke mindre værdsat, at vi fik besøg af gode venner, selvom der ikke er fotobeviser.

Vi nåede også at møde den norske svoger og nevø Herman – de havde været på cykelferie i DK, og afsluttede hos min mor. Hos min mor var allerede en flok danske og norske niecer og nevøer, så der var gang i den.
Nu synes I nok, jeg skal slappe lidt af med alt det fantastisk/forrygende – men det er svært andet end at bruge en masse superlativer om vores ferie.

Der snakkes og læses Anders And blade i skyggen

Nevø Dante

På vej i bølgen blå. Vi målte vandet til at være 22 grader ude hvor vi svømmede og 25 i vandkanten (der hvor de små børn tisser)

Niece Erle, min mor og mig

De her 3 er kusine og fætre, og født indenfor et år-  og det ses at de hygger sig

Min mor og hendes Mogens 

Vi sluttede af i drivhuset, hvor vi kunne sidde i fred for de sultne myg





Skriv et svar

Isabella Löwengrip

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Att vara någons fru

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

LeavingWoman

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Blogsbjerg

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

CAKIES

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Marens Blog

Jeg er 37, bor i København, taler jysk og er en slags forfatter. Og så er jeg mor til Kamille på 7, Mynte My på 4 og Anemone på 2. (Jeg er stadig i tvivl om, man godt må lave tema over sine børns navne, men undskylder mig som regel med, at jeg altså har været fucked up på amme-hormoner alle de gange, jeg har skullet vælge navne). I øvrigt gad jeg godt, min blog handlede mindre om mine børn. At jeg vidste hvor lande som Aserbadjan rent faktisk lå og kunne fortælle jer lidt mere om, hvordan de går og har det. Men det aner jeg ikke en skid om. Forestiller mig jeg sætter mig ind i den slags, når børnene er større og jeg ikke mere skal have skænderier med Smukke Allan om hvem, der har været oppe flest gange sidste nat, altid skal vaske den store gryde op eller har smurt flest madpakker siden januar - og derfor har gjort sig fortjent til at bestemme over fjernbetjeningen resten af året.