Endnu et fødselsdagsbarn

Så er det snart 13 år!! (kl. 10.03)siden at Peter blev født .
Efter en hård nat, kom en kompetent jordmoder til (hun er for evigt min helt) – hun målte, trykkede og tilkaldte endnu mere kompetence, som heldigvis beordrede akut kejsersnit – og jeg kunne suse væk i narkosen. Da jeg vågnede var vi blevet forældre til en lille basse, 4210 gr og 55 cm. Forholdet mellem højde og vægt har heldigvis ændret sig, så han er noget bedre proportioneret nu.
STORT TILLYKKE til Peter Anton – han er sendt af sted i skole , efter at have pakket uendelig mange gaver op. I skolen kan de forhåbentlig tale om hans fødselsdagsfest i går, som gik så godt. Virkelig en homogen klasse, hvor der stort set ingen konflikter var – og hvor en af dem undskyldte, at bordet var så rodet, da de rejste sig (wtf ?)

I dagens anledning har jeg været i gemmerne, og fundet et udvalg af fotos fra Peters liv, indtil nu. Jeg har en del nuttede bade/strand fotos, men tror ikke de vil blive værdsat af fødselsdagsbarnet.

4 thoughts on “Endnu et fødselsdagsbarn

  1. hillyand siger:

    ja sstort tillykke med den store dreng, han var også køn som lille.Knus MORMOR

  2. Cph - Sthlm siger:

    @Tak mor – ja det var han 🙂

  3. peter abb siger:

    ha ha er jeg ikke kän nu 🙂

  4. Anonymous siger:

    Kære PeterTillykke med fødselsdagen, jeg kan fortså på din moder at du har fået skiftet garderoben ud :)Jeg håber du har haft en god dag, både igår med dine klassekammerater og idag med din familie.Kh. Lis

Skriv et svar

Isabella Löwengrip

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Att vara någons fru

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

LeavingWoman

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Blogsbjerg

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

CAKIES

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Marens Blog

Jeg er 37, bor i København, taler jysk og er en slags forfatter. Og så er jeg mor til Kamille på 7, Mynte My på 4 og Anemone på 2. (Jeg er stadig i tvivl om, man godt må lave tema over sine børns navne, men undskylder mig som regel med, at jeg altså har været fucked up på amme-hormoner alle de gange, jeg har skullet vælge navne). I øvrigt gad jeg godt, min blog handlede mindre om mine børn. At jeg vidste hvor lande som Aserbadjan rent faktisk lå og kunne fortælle jer lidt mere om, hvordan de går og har det. Men det aner jeg ikke en skid om. Forestiller mig jeg sætter mig ind i den slags, når børnene er større og jeg ikke mere skal have skænderier med Smukke Allan om hvem, der har været oppe flest gange sidste nat, altid skal vaske den store gryde op eller har smurt flest madpakker siden januar - og derfor har gjort sig fortjent til at bestemme over fjernbetjeningen resten af året.