Skistatus

Hvis man er positiv, så kan man vel godt sige  at det gik bedre med at stå ski om fredagen. Og jeg væltede kun 3 gange. Men jeg behøver ikke at nævne, det gør jeg så alligevel, at jeg startede med at stå næsten HELT stille, på en del af løjpen der var helt flad- og vælte. Til mit eget forsvar, så var der så meget bag-glid i mine ski, eller forsvar er måske så meget sagt, for det betyder bare at jeg har smurt mine ski forkert. Åbenbart et generelt et problem for ” os svenskere” !
Denne gang var det kun Viola, Mogens og mig der var af af sted. Viola var bare stadig sej på ski  – men samtidig også ret sur, og forlangte på et tidspunkt at blive hentet i bilen, ude på løjpen!! Tal lige om en drama queen på 1,20 m.!!
I dag har vi set hhv. Vasaloppet og VM i ski, og forsøgt at vænne os til tanken, om at hverdagen melder sig igen i morgen.

Dagens vejr: sol og 0 grader
Dagens navn: Ebba, Ebbe
Jeg læser pt: Cutting for Stone/Skäre för Sten af Abraham Verghese
Har lige læst: En fortjusande man/This Charming man af Marian Keyes . Perfekt letlæst ferielæsning

3 thoughts on “Skistatus

  1. hillyand siger:

    vi kunne da godt lige tænke os en video med dig Camilla det er altid de andre hahahha, hber i har haft en dejlig dag, var Peter hjemme og bare nyde det for sig selv ?

  2. Cph - Sthlm siger:

    Det er altid mig der fører kameraet…:-) (heldigvis). Peter var hjemme, og havde ryddet op!

  3. Cph - Sthlm siger:

    Det er altid mig der fører kameraet…:-) (heldigvis). Peter var hjemme, og havde ryddet op!

Skriv et svar

Isabella Löwengrip

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Att vara någons fru

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

LeavingWoman

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Blogsbjerg

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

CAKIES

Redigeret hverdag, om en dansk familie, bosat nord for Stockholm - og hvad det kan bringe med sig!

Marens Blog

Jeg er 37, bor i København, taler jysk og er en slags forfatter. Og så er jeg mor til Kamille på 7, Mynte My på 4 og Anemone på 2. (Jeg er stadig i tvivl om, man godt må lave tema over sine børns navne, men undskylder mig som regel med, at jeg altså har været fucked up på amme-hormoner alle de gange, jeg har skullet vælge navne). I øvrigt gad jeg godt, min blog handlede mindre om mine børn. At jeg vidste hvor lande som Aserbadjan rent faktisk lå og kunne fortælle jer lidt mere om, hvordan de går og har det. Men det aner jeg ikke en skid om. Forestiller mig jeg sætter mig ind i den slags, når børnene er større og jeg ikke mere skal have skænderier med Smukke Allan om hvem, der har været oppe flest gange sidste nat, altid skal vaske den store gryde op eller har smurt flest madpakker siden januar - og derfor har gjort sig fortjent til at bestemme over fjernbetjeningen resten af året.